Pengikut Setiaku, Thanks

Tuesday, December 14, 2010

Apple, iPhone, iPad, iPod, iTunes

  Semua kenyataan diatas adalah sama tempat je, tidak kira dimana dia berada sekali pun. Ramai yang boleh memilikinya sekarang & kalau orang yang pakainya adalah digelar zaman canggih, Ekonomi ketagih, Bukan penagih.

  Korang ingat senang ke nak dapat semua perkara diatas tu?Kalau tiada duit, jangan sembang la. Pastu kalau korang boleh pakai sekalipun, Kalau poket kering..Tak boleh pakai gak namanya. Wayang jer la...Huhuhuhu..

  Technology yang serba canggih sekarang direka khas dari Apple sendiri telah mencatat perubahan zaman technology serba canggih ini ke seluruh dunia dimana iPhone 4 telah dikeluarkan pada hari pertama mencatat penjualan yang cukup tinggi. malahan ada yang sanggup jual iPhone 3Gs untuk mendapatkan iPhone 4.

  Apple Owh Apple, Kini ramai pengguna telah menggunakan technology moden ini sebagai satu perubahan yang perlu dalam diri semua. Sungguh hebat Apple. Kita kena berhati-hati & beringat juga bahawa kehebatan semua technology adalah datangnya dari kekuasaan Allah S.W.T juga. Yang baik datang dariNya & yang buruk datang daripada diri saya sendiri. Sekian Wassalam,
 
  Regards,

  Madayzhe Infinity
  +6013 3211670

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...