Pengikut Setiaku, Thanks

Thursday, May 19, 2011

Everyday Update..!!

     Assalamu'alaikum, for information to u olsss...saya akan update everyday blog sy..Dulu tak pemes la tentang blog ni..Maklumlah, kurang pandai kan..Bila digalakkan ber Blog ni..Kene rajin2 la plak..hehehe..Ape2 pun, ini semua utk uollss jugak..Before this, i tak suka sangat bila orang cakap internet ni boleh buat segalanya tapi bila kenyataan ini ternyata betul, i follow la...Masa tu starting i beli Thumb Drive u know..Harga masa cukup mahal RM80 for 128MB..Mahal kan..Tapi sekarang 4GB = RM30..Mmg boleh shopping sangat2..Sekarang Laptop i dah ade 2, Laptop isteri ada 1...Huhuhu..Tak tahu nak buat ape dah...Internet Owhhh Internet..Boleh gila i dibuatnya...Yela, everyday ngadap...hehehe...

      Tak dinafikan sejak i kenal dunia internet ni, mmg best hari2 mengadap sampai kekadang perkara utama dilambatkan..InsyaAllah skrg tidak lagi..

     Yang paling best macam mana i dapat kenalan daripada rakan internet ni mmg best..termasuk isteri tersayang pun sama..Kenal melalui internet jugak..Dan kamu semua jugak..Hehehe..Selamat berkenalan juga buat rakan baru saya melalui internet yerr...Sila2 la follow blog saya k..Saya ni seorang yang suka berkenalan disamping berkenalan boleh ramah mesra kan..jangan risau, saya ni seorang yang mudah mesra..Some people kadang susah nk mesra2 ni..Yela, bak kata orang lama2..."Berkawan Biar Seribu, Bercinta Biar Satu"..

     Sama jugak saya sekarang, berkenalan adalah satu hobi dah..Yela, sometime kita kan manusia biasa untuk berkenalan satu sama lain..Dalam masa yang sama boleh berkongsi ilmu..betul tak?Mana boleh sombong2 tau..The best you need to do adalah, berkongsi cerita dan pengalaman..Kan bestt...So, bagi mana2 yang ingin berkenalan dengan saya sila2 la add my FB k..hehehe...Kalau nk berkongsi cerita menarik pun boleh bersama saya just call my phone 019-2711806....

     Dalam masa yang sama, kalau nak tahu macam mana rahsia kejayaan pun boleh..Kita bukan nak hidup zon selesa tetapi kita nak hidup ke tahap lebih selesa sebenarnya...Just call ok...

Maday : 019-2711806
Salwa : 019-2611806

Bye bye semua..Thanks for your supporting...Assalamu'alaikum...

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...