Pengikut Setiaku, Thanks

Wednesday, June 22, 2011

Kelas Bimbingan, Ilmu & Pemantapan June 2011

     Assalamu'alaikum & Salam sejahtera, setelah selesai kelas pada malam ni, terdapat banyak perkongsian ilmu antara mereka yang berjaya. Pada jam 9:00mlm, technical bertugas iaitu DDM Nizam memainkan alunan lagu realiti insan dari santeekee. Menaikkan semangat realiti insan..!!

     Seterusnya kata-kata aluan dari MC hebat DDM Rozita dan Kata aluan dari CDM Yan atau Julianah Munaf. Slot bagi 7 faktor kejayaan diterangkan lebih detail sehinggalah ke sesi sharing oleh manager-manager. Macam-macam cerita diberikan. Pertama :-
SM Opaizam - Seronok sebab bila call je, semua "OK Saya Dtg..!"
SM Ina - Tq Tenaga Pengajar CDM Aidawatie & Abg Egi.
SSM Norma - Seronok diberi peluang bercakap.
      SSM Norma dengan hujahnya lagi, di Academy Of Taipan 181 sentiasa memberi Bimbingan secara percuma, siapa tak nak..?Lagi satu Ilmu pulak percuma..Semua akademi buat memang best..!Dalam hujahnya lagi, kalau rasa nak berjaya ikutlah orang berjaya, bukan dengar cakap orang yang tak pernah berjaya kerana nanti dengan kita-kita sekali masuk ahli tak berjaya..!!Pemikiran di Academy semua Positif - Memang Best..!!
SSM Wawa - Saya tahu Academy ni bagaiman..
     SSM Wawa ni merangkap isteri saya forever & ever..Dahulu saya pernah dengar tentang Academy Of Taipan dan saya mencari-cari di mana akademi ini. Saya dengar dan tahu akademi ini memang hebat. Kehebatan ini luahan isi hati saya sebab memang saya yang mencari peluang dan saya grab sehinggalah saya dapat "Tiket FOC VViP Beijing, Suami, Kahwin & Kereta BLF 1811"..Alhamdulillah selama saya di Academy 1 Tahun..
DDM Norita - Seronok bila disini.
     Saya faham keadaan malam ini agak kurang sambutan kerana ramai yang baru pulang dari Hong KOng, Trip Melancong Percuma VViP dari Company..!!Selama 4 Tahun disini, memang seronok..Turun naik perniagaan adalah perkara biasa & saya sangat seronok juga kerana manager-manager saya datang malam ini..!!
This my wife forever(Left Side)Wawa & SM Ina..Tahniah..!!

     For those yang ingin merasa keseronokan bekerja sambil belajar disini dengan pendapatan ditetapkan oleh diri sendiri, feel free to contact us at 019-2611806(Wawa) & 013-3211670(Madir).

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...